KORKA UPP EN FLASKA RÖTT

2008-01-25 @ 18:31:02

DET ÄR FREDAG....
Maten står o puttrar,
Ugnsrostade grönsaker ( vår favorit so far)
Köttfärsrulle med skinka
Whiskysås
Luktar helt underbart!
Och vi ska korka upp en flaska rött, fira att jag gått ner 4 kilo!
Jobbat lite idag, ledig halva dagen, så skönt! Ska bli skönt att sluta där, det funkar inte alls. Det har skurit sig helt, ja helt sanslöst. Vänner, ni vet sanningen!
Imorgon ska B jobba så jag ska ut till M o P , krama dom små , säga till dom att jag älskar dom sen ska jag förmiddags shoppa, kanske kan få mamma med mig? :) hmm, hon brukar inte vara så svår flörtad!
Nej, nu ska jag titta till grönsakerna.
HA EN SKÖN KVÄLL! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback