MY BREAST ARE SHRINKING.

2008-01-27 @ 15:15:36
Redan söndag, helgen snart slut.. igen! Alla helger flyger förbi!
Denna helgen har varit lugn o skön, har hämtat mig efter fredagens otervliga attack! Vilka människor det finns, det är synd att man inte själv har ett hjärta av sten så man inte hade brytt sig ett dugg, men å andra sidan hur kul hade det varit att ha ett hjärta av sten!? Nej fy fan!

Hur går det med vikten ? Bara bra, idag fick jag höra att det syntes på min mage och att brösten såg mindre ut! Haha.. :) det är bara bra!
Märker själv det på mina bh's som man fyllde ut helt innan, dom börjar bli stora men inte mig emot, där är en del att ta av om man säger så..

Nu? Städa till toner av Bonny .
Sen? Gå till Willys i det fin fina vädert.
Ikväll? Äta med B, mysa med B, njuta av kvällen så länge den vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback