ROSTIGT JÄVLA FAT

2008-01-15 @ 23:20:00
Kan inte sova, är uttråkad, inget bra på den där fyrkanten, så what to do...
Jo lyssna på AC/DC :)
Solat idag, skönt som attan är det !
Annars har dagen varit lugn, inte mycket på jobb..
Där jag för övrigt inte ska vara kvar särskilt länge, nej mina vänner, jag har sagt upp mitt kontrakt, har till den sista juni (segt) men har redan blivit erbjuden sommar/höst jobb så blir väl att jag hoppar på det, måste ju leva !
Och nu är det så jäkla tufft, jag kan inte ljuga, det är verkligen inte en dans på rosor att börja som egen, med 0 kundkrets förutom vänner och familj då, med en hög hyra, skatt, moms och räkningar varje månad.
Man sliter som fan, jobbar från 9-7 mån-fre o så lördagar 9-15, och får ut en minilön.
Jag vill veta vad som händer i slutet av månaden, vill veta att jag kan leva fullt ut utan att behöva snåla på något. Jag har mina "vanor" som jag vill kunna göra varje månad men som man fått skära in på.
Jag älskar att vara frisör, men just nu känner jag mig så kluven, jag vet inte om jag orkar hoppa på det där med eget igen, samtidigt är det supersvårt att bli anställd som frisör.
Varför ska man få smäll efter smäll?
Kan inget någonsin gå lätt för mig?
Vissa får allt serverat på silverfat men jag får bara ett rostigt jävla fat!

Welcome to my messed-up life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback