UTBROTT SÅ IN I HELVETE

2008-01-28 @ 17:35:40

vilken huvudvärk jag ligger inne med..
Hela dagen har varit sjuuuukt jobbig med massa sjuuuukt jobbiga saker.

* Tappar lill-datan i klinker golvet i hallenså bitar flyger hit o dit.. ( min älskade data!)
*Kommer till jobb, INGA RENA HANDDUKAR ( tack så jävla mycket!!!!!!!!!!!!!!) fan jävla skit hur svårt är det liksom att antingen se till så att det finns rena handdukar till den som kommer och ska jobba måndag morgon om man tar slut på dom under helgen eller att i SÅFALL skicka ett jävla mess så man kan ta med nårra dålliia hemifrån! FÖRHELVETE.
*Får frispel.
*Väldigt långt frispel.
*Stövlarna läcker in vatten vilket innebär att jag gått runt i våta jävla strumpor hela dan. suck.
*Mitt bankkort strejkar, jag får inte ut pengar.
*Folie-kund as-jobbig.

MÅSTE sola efter jobb, ligga för mig själv och fundera vad jag någonsin gjorde för att förtjäna en sån här dag!

SAVE ME.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback