YUMMY YUMMY YUMMY I GOT LOVE IN MY TUMMY

2008-01-21 @ 18:21:58
Nu är det kväll och det är då sötsuget infinner sig.
På vägen hem körde jag inom maxi och handlade viktväktarkakor som jag ska pröva ikväll, vanilj cookies och chocobuiscuits :P dom är säkert jättegoda och bara 0,5 points per kaka.
Fick tipset om att beställa lite från viktväktarna.se så det har jag precis gjort, såg att det fanns salt lakrits och mitt hjärta gjorde ett glädjeskutt! : )

Nu ska jag bara lära mig det här med pointsräknandet, får är 24 points per dag, har ätit för 17,5 idag, och nu är det ganska "sent" , man har ju hört att det inte är så bra att äta efter 18:00 ? ´men det kanske inte är helt sant heller.

Även om sötsuget kommer bli ännu värre och man redan har en nätt huvudvärk så känner jag mig väldigt fräsch!

Lagade goda färs spett till kvällsmat, med nötfärs, sambal olek och färskvitlök, hur gott som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback