Vecka trettiosju :)

2010-07-05 @ 10:12:26
 Förra sommaren..

Åh denna värme! Jag är glad för alla som är lediga, men kan inte själv riktigt njuta av den ;)
Nu är jag i vecka 37, härligt.
 Händer massa denna veckan , äntligen! Det är så tråkigt att bara gå hemma utan något att göra !
Helgen har varit jätteskön, vi har fixat i babyrummet, en omngång målning till sen är det klart, jag hoppas vi kan göra det ikväll ... hade varit så skönt o ha det klart så får man ro i kroppen för det iafl.
Imorgon tänkte jag packa BB-väskan.. Det känns lite konstigt, men lika bra att vara förberedd ;)

Nä , ska försöka trotsa värmen o gå en sväng med vovven !

Kommentarer

Postat av: Josse

Älska denna bilden på dig vännen <3

2010-07-05 @ 11:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback