ÄLSKADE MARTIN

2010-06-09 @ 16:59:02
Idag var jag hos barnmorskan, fick lyssna på lillens hjärta, mäta magen , väga mig.. ja ni vet allt det där!
Är i vecka 33 nu, har gått upp 9 kilo, känns ändå helt okej :)
Min fina B är så himla söt..
Han tittade på min mage häromkvällen och säger ( han tycker den är stooor): "Älskling, du har inga sånna ränder ju! Det tycker jag är rätt fantastiskt!"
Haha min fina nalle! Älskar dig så mycket fina fina älskade Martin!

Imorgon är det dags för sista Ultraljudet, spännande :))
O sen ska vi till IKEA o handla allt vi behöver, KUL!
Nu är det matdags, wok o noooooodlar, hade hellre ätit Alianas kvällsmat, men va fan.. Får kanske äta det imorron? :)))

Kommentarer

Postat av: Aliana - Gift 2-barnsmamma!

Hahaha :)

2010-06-09 @ 17:04:16
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/

Postat av: Kajsa

Jag har fått svaaaga strimmor :S Hoppas de inte blir för röda bara. Men jag ska bära dem med stolthet, märken efter mina två små underverk ju!

2010-06-09 @ 18:12:27

Postat av: Linda

Kajsa: Klart du ska bära dom med stolthelt, dom är livsränder :)

2010-06-09 @ 19:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback