INGA SVENSKA JORDGUBBAR TILL MIDSOMMAR

2010-06-01 @ 10:42:55
Har precis varit ute och simmat en runda med Hebbe. ( eller ja, promenerat , eller vadat..)
Det regnar som om himlen ska trilla ner på oss här ute på Öster.
Tråkigt!
Jag har gått o drömt sen i Januari när min kommande ledighet innan prinsen kommer att jag ska ligga i solen o njuta med valpen, böcker och iskall saft! O blev det för varmt skulle jag o Hebbe sakteliga ta oss ner till havet eller ut till mammas o pappas pool o svalka oss. HAHA.. Trodde jag ja!
Drömma får man väl, hoppas någon slår mig på näsan och att sommaren kommer imorron ( som folk säger att den ska) och att den då stannar. Vilken fin födelsedagspresent det hade blivit.

Nä nu får väl jag göra mig klar, ska snart bege mig mot Malmö.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback