Vissa dagar är tråkigare än andra

2010-06-08 @ 09:12:13
Längesen jag skrev något vettigt nu... blir iofs inget nu heller :)
Hade kalas med familjen i helgen, fick mest pengar, o det hade jag önskat mig! På torsdag ska jag o B till Ikea o handla allt till lillens rum :) Ska bli skoj! O så är det sista Ultraljudet ! O b har tagit ledigt hela dagen, blir en bra dag. Inte som denna piss-tråkiga dan. Vad ska man hitta på ? Jag får ta tag i ett av mina projekt, men vilket? Alla är sånna tråkiga, städa skåpen, röja klädkammare-projekt.. :( BLÄ! O vissa dagar är man bara inte alls på humör.
Egentligen behöver jag inte stressa, inte som jag har planer dom närmsta veckorna, haha!
Nu får det gärna gå undan så lillen kan komma till oss. Längtar efter dig lilla bebis!!
Min fina trädgårdsmästare i början av en kall April.

Nääää jag får väl tvätta lite iafl...

Kommentarer

Postat av: Aliana - Gift 2-barnsmamma!

Du kunde fikat med mig men jag verkar inte duga! hahahha (skojar!)

2010-06-08 @ 09:15:53
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/

Postat av: Linda

Trodde inte jag kunde kidnappa dig idag redan!! :(

2010-06-08 @ 11:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback