BABBEL

2010-05-19 @ 17:13:16
Det regnar ljummet regn ute, jag tycker det är så härligt! Tog valpen o gick en sväng, en riktigt härlig eftermiddag har vi haft här hemma :)
Innan dess tog jag TRE äckliga fästingar på honom, stackars vovve ;(
Fick nog o gick in o badade honom, sen fick han torka lite o så satte jag spot-on. Nu hoppas jag att han ska slippa dessa vidriga djur ! Dom är ju inte till något..annars tycker man att nästan alla djur och småkryp har ett syfte, men ärligt talat, fästingar?! Nä räliga djur är dom!

Nu sitter vi o väntar på vår fina B som ska komma hem från jobb. Ikväll ska vi grilla kyckling som jag marinerade för ett par timmar sedan, muums!
Hoppas ni får en skön kväll vänner !

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Om inte annat så är de bra på att sprida TBE och Borelia... Fast det försvarar nog knappast deras existens!

2010-05-19 @ 19:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback