BARA MASSA SVAMMEL

2010-05-11 @ 15:54:58
Det var längesen jag var inne o skrev :) Helgen var lugn, skönt.. o sen var jag ledig i måndes också, men idag har jag jobbat. Var en riktigt stressig dag, o jag han inte ens ha min rast, åt på cykel mellan vårdtagare. Fick ett hysteriskt sammanbrott.. men nu är jag hemma i mitt lugna fina hem och har sovit en timme! Back on track. Fast trött är jag ändå, blir en lugn kväll med alla mina älsklingar.
Vad ska man äta ikväll, kooonstant hungrig.. o sugen på gott :) I början åt jag inget sött alls, men nu !
Har 11 veckor kvar.. det är ju egentligen ingenting.. tänkte ¨på det igår, en vecka bara flyger förbi, man minns knappt vad man gjorde förra veckan..
Denna veckan är vi iafl lediga tillsammans jag o B, torsd-fred :) SÅ SKÖNT! På torsdag blir det bio, Robin Hood på Royal, den har jag längtat efter!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback