Myskväll!

2010-05-07 @ 15:59:55
Suck. Pust . Stööön.

Jaaa.. då har jag börjat känna av foglossning i bäckenet.. Det har varit en ganska sömnlösnatt.. hittade liksom ingen skön ställning. Och det var ingte roligt alls att jobba idag! Dels vädert och dels att man rör sig som en 90 årig dam med dålig höft.. haha!
Jaja jag ska inte förstöra er fredag med massa tjafs!

Ikväll ska jag o älsklingen äta GOOOODIS och titta på Avatar, vi såg den på bio också men det var så sjuukt störande människor i salongen att vi kände att vi inte kunde fullt koncentrera oss på filmen så ikväll tar vi den på projektorn bara vi och djuren :)

Rakade mina ben innan, det gick sådär..  :/ Får verkligen be Martin nästa gång, han gjorde det sist men sen har vi inte fått tummarna loss o idag tröttnade jag och gjorde det själv, haha... Guud vad jag skar mig, kommer dåligt till nu ;)

Nähä! Nu ska jag föna håret så slipper jag fixa det imorron, sen blir det fläskfilé gryta ikväll..åååh så gott.

Kommentarer

Postat av: Aliana - Gift 2-barnsmamma!

Nu får du ändra i infon om dig :P Du kan inte ha bf den 3/1 2010 :) Då hade han ju varit häääär :)

2010-05-11 @ 15:45:32
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/

Postat av: Linda

Haha! Önsketänkande! Ändrat o klart!

2010-05-13 @ 14:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback