Planerarn

2010-05-04 @ 19:25:04
Igår satt jag och Martin och filurade på vad vi behöver och vill ha till lill-prinsens rum.

* Matta
*2 vägghyllor
*Byrå
*Fåtölj + fotpall
*Mysfilt
*Lampor
*Förvaring (typ korgar)
*Posters

Så, det är en del som ska inhandlas.
Passar på att önska mig pengar när jag fyller år :) Så kan vi SJÄLV välja vad VI vill ha :)
Passar ju bra att fylla år nu när det börjar bli dags att få rummet klart, känns det inte så mycket i kassan. Kostar ju en del o inreda ett helt rum till :)


Kommentarer

Postat av: Kajsa

Åh, vad mysigt det låter! Jättebra med någon svag lampa så varken man själv eller bebisen blir helt bländade om man måste tända på natten. Mysig fåtölj är ju med bra att sitta och amma i :)

2010-05-04 @ 21:29:51

Postat av: Josephine

Låter jättebra :) Hehe, ja en fotölj är ett måste! Har nog nannat i en sån många gånger ;) Önskas presentkort någonstans speciellt?

2010-05-05 @ 07:09:34

Postat av: Linda

Nej Josse, av er vill jag inte ha pengar eller presentkort ;) Detta var menat till föräldrar och svärföräldrar ! Hihi...

Jag blir jätteglad för något fint från splash :)

Kajsa: Ja, jag har hittat en ammningsfåtölj , hihi..

2010-05-06 @ 08:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback