UTTRÅKAD

2010-05-30 @ 15:10:03
Detta kan nog vara den tråkigaste dagen på riktigt länge.
Jag är ensam, sambon är och lirar paintball. Ikväll ska vi äta hos mamma , bara jag av syskonen som dyker upp, Jimmy är sjuk o Mange ska åka o jobba. Jaha ja!
Det var planer på att grilla , men det ösregnar verkligen.

Har fullt upp i veckan, skönt.. Jobbar sista dagen imorgon, känns lite konstigt, men ska bli skönt. Jag är trött och har foglossningsproblem som vissa dagar är helt galna! O det är tungt o jobba i hemtjänsten..
Idag var jag o mamma en snabbis på Skopunkten, jag behövde ett par skor till bröllopet den 19 Juni, o mina fötter är så¨svullna nu för tiden. Jag fick ta ett par skor i strl 41 !! Är det klokt eller? Jag kan segla till bröllopet...

Nä nu tycker jag att B ska tröttna på regnet o ge upp sitt paintball spelande o komma hem till sin uttråkade lilla fru

Kommentarer

Postat av: Aliana - Gift 2-barnsmamma!

Skööönt! Nu fikar vi i veckan! Promise :)

2010-05-30 @ 20:20:29
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/

Postat av: Linda

Låter bra Aliana! Jag satt just o funderade vad jag ska hitta på i 2 månader nu.. :S haha!

2010-05-31 @ 13:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback