Dag 1

2010-11-18 @ 19:04:40
Presentera mig själv..
Jag heter Linda Ann-Charlotte Johansson
Min mamma födde mig på Trelleborgs BB kl 22:15 den 2 Juni 1984
Jag var störst av mina syskon när jag föddes, 4300 :O
När jag var liten var jag busig och klåfingrig , hade super lockigt jätte ljust hår.
Mamma berättar om en julafton när hon hade satt på mig en riktigt söt "carl larsson" klänning och lämnade mig med pappa en liten stund för hon själv skulle göra sig klar. När hon kom ner var klänningen helt täckt av choklad, lika så mitt runda ansikte! Pappa hade somnat och jag hade hittat chokladasken :P
Idag bor jag i ett stort hus med min älskade sambo och vår son som är 4 månader :)
Jag är mamma ledig men annars jobbar jag inom hemtjänsten. Jag är utbildad frisör men jobbar inte med det längre.. oo det är en lång historia som jag inte går in på nu..
Idag är livet bra.. jag mår bra och är mycket lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback