Dag 3: Mina föräldrar

2010-11-20 @ 14:40:43
Mina föräldrar träffades på sjuttiotalet och har kilat stadigt sen dess :)
Favorit fotot jag har på mamma o pappa är från just sjuttiotalet..
Mamma o Pappa har tofflor och utsvängda jeans och man rider på pappas rygg uppför en brant backe..
Så fina!
1979 fick dom sitt första barn, världens bästa Jimmy, 1982 kom lillebror Magnus och 1984 tittade lilla jag ut.
Nu bor dom i ett litet hus med havsutsikt med tre små hundar, Matilda, Nicci och Julia.
Min pappa lärde mig att älska musik. Jag växte upp med CCR, Art & Garfunkel, Rod Stewart , Bruce Springsteen .. Jag kunde ligga i timmar och lyssna på pappas gamla lp skivor.. o nu är det ett måste på Spotify ;)
Mamma är världens bästa mamma , så klart! Hon är en av mina bästa vänner!
Hon och jag är så lika till sättet, stressade och glada ! Haha!

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Kul grej! :D Hoppas du kommer ihåg de flesta dagar, för detta ska bli kul att läsa :)

2010-11-20 @ 16:10:31
URL: http://isisochdotte.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback