Igen.. Dag 5: Vad är kärlek

2010-11-22 @ 19:55:13
Fortfarande ont i min nacke, men liiiite bättre..
"Vad är kärlek"..
Innan Alfred kom var Martin den största kärleken i mitt liv, och det är han ännu. Men den stora gränslösa kärleken är den jag har till Affe.  Det är en kärlek till Martin och en till Affe. Kärlek för mig är något väldigt vackert, något givande, gränslöst.. Jag har så mycket kärlek i min kropp. Jag har väldigt lätt för att älska.
Jag älskar min familj, jag älskar mina vänner.. min fina Hebbe. Kärlek är något som får mig att må väldigt bra, kärleken värmer min själ.
Om jag säger som såhär.. sen jag blev mamma till Affe har kärleken fått helt ny innebörd. Min kärlek får mig att orka vara vaken huuur många timmar som helst, min kärlek får mig att jubla när han tömt magen, min kärlek får hela min kropp att spritta till när han ler mot mig.. Det finns inget jag inte skulle göra för honom eller Martin. Min egen älskade lilla fina familj.
Det är kärlek för mig. G R Ä N S L Ö S T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback