Vilken dag...

2010-11-30 @ 19:48:24
Jaja ord o inga visor i de förra inlägget! Så blir det! Jag har ju bara skötväska nu förtiden.. varför ska man dryga sig med en stor väska på vagnen o en på axlen/armen??
Nä jag proppar ner det jag behöver i den. O för tillfället är det mest Affe grejjer och min plånbok och nycklar.. o telefon.. o lypsyl... ja. Det vanliga!
Nog om det!
Dagen blev lite snurrig minst sagt.
Skulle till kyrkan o titta på julspel. Trodde/tänkte att det lät mysigt, men kommer dit , o där va typ två tusen barn.. :S
Sätter mig ner med Affe och dom som ska hålla i pjäsen frågar alla barnen typ: Är ni glada?
Dom VRÅLAR tillbaka JAAA!! Pjäsgubben skriker: Jag hörde er inte!! ÄR NI GLADA??
JJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Affe bröt ihopa fullständigt. Jag tog ungen med mig och gick därifrån. Inte mysigt för en 4 månaders.
Sen blev det iafl fika på stan med min fina sambo. Vi lyckades hamna på ett fik där typ "The Lodge" gubbar hade möte eller nått.. Ärke-trelleborgare. Den ena skulle va högre än den andra.
Jag o Martin försökte konversera men förgäves.
Hem..Kom på att vi glömde handla pure till lillen.
Åh. Maj. God.
Vi måste ut i kylan igen.
Jaja, så blir vissa dagar.
Man kan nästan känna det på sig när man vaknar liksom.

Kommentarer

Postat av: Therese

Det där med väskan känner man ju igen, helt plötsligt behöver man inte mer än plånbok, nycklar och lypsyl till sig själv. Ändå är skötväskan fullproppad! =)

Synd att det inte blev något mys i kyrkan, där om någonstans tror man ju att det är lugnt ;)

2010-12-01 @ 07:48:13
URL: http://ameeeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback