Vår dag om ni orkar läsa...

2010-09-28 @ 16:00:56
Idag har jag och Affe varit i Malmö och träffat Jessica och Neo.
Blev en fika på Hansa på Espresso House, gottit! Men Espresso House skäms inte för att ta betalt.. höhö.
Sen gick vi en sväng på Hansa, jag köpte (såklart) en dress till Affe! :) Men han har inte mycket i kommande strl 68.
Efter det körde vi hem igen och nu sover lillen så jag passar på att skriva lite !
Ikväll är det IDOL i vanlig ordning!
Imorron får bli en fixar dag (hoppas jag ;)
Affes dop närmar sig med stormsteg! Har beställt tårtor av en tjej som är GRYMT duktig, hon har skickat bilder och vi är så nöjda, ska bli spännande och se dom sen!
Nä, nu ska vi laga kvällsmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback