Stanna tiden

2011-04-19 @ 10:37:56
9 månader sen Alfred kom till oss..
Helt galet!! Vi hade först inte tänk att dagis start skulle vara aktuellt förrän i Januari, men det har öppnats lite dörrar på glänt som vi måste kika in i.. hehe kryptiskt.
Så igår skickade jag efter så att jag kan ansöka om dagisplats till plutten. Kanske blir det inskolning redan i Augusti vi får se vad som händer framöver. Vi ska välja 1 . ÖsterJär 2. Modeshög 3. DalaJär
Dom ligger på vårt håll.. Vi bor precis brevid ÖsterJär och har bara hört gott om det så jag håller tummarna för det.
O så var det dén här kollosala separationsångesten jag känner.. Detta blir jobbigt. Jag vet ju att det är helt fantastiska människor som jobbar där men jag känner ju ( som alla andra mammor förmodligen) att iiiingen kan ta hand om Affe som jag .. ! Haha!
Ja, nu är det många tankar som far omkring....
Får prata med andra mammor som satt sina barn i dagis, får ha lite terapi... :)

Kommentarer

Postat av: Alex

Åh då kan han ju va hos min lilla mamma! Då lovar ja dej att han får de bra :)

2011-04-19 @ 21:58:23
URL: http://www.alexiswhatitis.blogspot.com

Postat av: Alex

Åh då kan han va hos min lilla mamma! Då lovar ja dej att han får de bra :)

2011-04-19 @ 21:59:52
URL: http://www.alexiswhatitis.blogspot.com

Postat av: Jessica

Åh ja jag vet hur det känns,jag hatar fortfarande att lämna på dagis :( önskar jag kunde hemma med honom tills han börjar skolan! Men nu är ju inte verkligheten så :( det går bra ska du se!!! Åh vad nyfiken jag blev!!!!!Tell meeee!!!!!!! Kramar! <3

2011-04-28 @ 20:33:12
URL: http://jessicakamph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback