Be kind to your heart

2011-06-12 @ 21:25:16
Då var även denna helgen slut! Var tar dagarna vägen??
Tänkte jag skulle lägga in bilder från helgen, men vi verkar ha glömt vår kamera ute på Kaptensvägen!
I lördags premiärdoppade Affe benen i mormor &morfars pool :)) Det var superkul att plaska, och stänka på oss ! Han var så söt vår lille gosse ..
Idag bestämde vi oss på morgonen för att åka på loppis i Smyge, vi hittade inget särskilt.. Men det var skoj att komma ut en liten sväng! Eftermiddagen spenderades hos Emma, David och William, vi var ute hela eftermiddagen och sen grillade vi hamburgare, så gott..
O så blev det soffmys för hela slanten sen, så gott.. och jag är helt slut, ska gå o sova efter detta faktiskt!
Helnöjd med helgen, bara mys med min familj- precis vad jag behövde.
Imorgon är det Måndag, som Malin sa, ny vecka, nya tag! KOM IGEN NU! :)
Ge dig själv det liv du vill ha!

Kommentarer

Postat av: Mal

Just det, det blir en bra vecka känner det på mig.. Ska bara bli frisk så kommer jag ut och myser med er<3

2011-06-12 @ 22:05:21

Postat av: Anna

Familjen e alltid bäst :-)

2011-06-13 @ 07:37:23
URL: http://www.annastipsotrix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback