Åh dessa nätter.

2011-03-08 @ 20:19:40
Så trött idag! Jag är alltid trött efter babysimmet :)
Alfred sover redan, men jag har redan sprungit in till honom 2 gånger för han vaknat och gråtit.. så är kvällarna numera här hemma, jag hoppas såklart det går över, jag har hört från många håll att nu mellan 6-8 månader är det så mycket nya intryck.. men jag vet inte. På nätterna vaknar han, ibland vill han bara ha i nappen och vändas på och somnar igen, men ibland får vi ta upp honom och trösta. Ibland vaknar han mitt i natten och är super pigg... och ibland vill han bara komma o ligga mellan oss.. o då får han det för då sover han. Men annars är han duktig och sover i sin egen säng.. man vänjer sig snabbt, fast det är bra mysigt med en pluttis som ligger och trängs ;)
Nog om det ! Man måste få ur sig lite bara.
Som sagt idag simmade vi, förra veckan blev han så himla ledsen så vi fick avbryta, idag blev han lite ledsen ibörjan, så jag tänkte först hoppa över all dykning men han blev gladare sen när jag gått runt med honom lite i bassängen o gosat o så dök vi två gånger. Lille fisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback