Drama Queen.

2011-03-01 @ 21:13:03
Jag borde verkligen inte bara sitta o tänka på allt o mala allt tre miljoner gånger om.
Jag borde bara sätta ner foten och inte bli behandlad hur som helst.
Jag undrar.. Hur mycket Martin ska orka höra om hur ledsen jag blir ibland? Hur ledsen vissa gör mig.
Jag frågar honom, är jag en sån person man lätt glömmer?
Är jag en sån som man lätt snäser av?
Är jag en sån som man kan såra utan att må dåligt?
Och varje gång säger han "nej"
Ändå känner jag väldigt ofta på sistone mig, precis just så.
Som en sån.
Jag undrar om jag uppfattas som gnällig?
Det är jag inte. Jag finner mig i det mesta, o säger inget. Den som sen oftast får höra om hur jobbigt det var , eller hur ledsen eller arg jag blev är just, Martin.

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Och JAG!! Men jag lyssnar så gärna :) Fast jag önskar att du sluppit ta så mycket skit :(

2011-03-01 @ 22:24:03

Postat av: Angelica

ä Linda du är en jätte fin människa som inte förtjänar det du skriver kramar

2011-03-01 @ 22:50:22

Postat av: Angelica

nä Linda du är en jätte fin människa som inte förtjänar det du skriver kramar

2011-03-01 @ 22:51:08

Postat av: Danne

Vännen du är absolut inte en person man glömmer, jag skulle må jättedåligt att såra en "sån" som dig ( hoppas jag inte gjort det). Jag uppfattar dig absolut inte som gnällig.



Man måste få ha sina stunder, kan inte alltid vara glad och tillmötesgående.



Linda du e en av mina finaste vänner, du är omtänksam tex Meddelandet jag fick av dig. Jag tycker du är hjärtligt go så mycket kärlek i dig som du vill dela med dig av.



Jag finns alltid här om det är något.



2011-03-01 @ 23:05:48

Postat av: Alexandra

Linda lilla, du vet vi känner ju itne direkt varandra, men jag kan ändå säga att du absolut inte är en sån.

Du är en verkligt fin människa och jag tänker faktistk ganska ofta på dig och din lille gosunge :)



Påtal om gosunge, Alfred i inlägget ovan? Hur söt får man bli?

2011-03-02 @ 19:47:18
URL: http://goldiebynight.blogg.se/

Postat av: Linda

Åh. Jag blir alldeles varm i hjärtat.

Tack Alexandra. För mig kommer du alltid vara mycket speciell. Du hjälpte mig mycket när vi förlorade Aurora.

2011-03-02 @ 21:20:54

Postat av: Josse

Love you woman <3<3<3

2011-03-03 @ 09:12:48

Postat av: Linda

O jag lövar dej tussen!

2011-03-03 @ 09:33:00

Postat av: Maria

Känner igen mig i vad du skriver, att känna sig som en sån,



jag kommer aldrig glömma dig linda, du är en så otroligt go och innerligt snäll tjej! saknar dig!



kramisar

2011-03-22 @ 13:25:58
URL: http://maria-emelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback