Fina fynd till fina pojken

2011-03-16 @ 15:17:51
Hittade en vårjacka till Alfred på tradera igår och bjöd på den! Vann den imorse :)
En fin name-it jacka!
O så hittade jag mörkblå överdragsbyxor! FInt med fynd :) Nu vill jag bara ha hem det !
Idag har vi gått en lång promenad i solen, det är synd att det blåser bara.. annars hade det varit gott, men det är på rätt håll iaf!
Nu har jag lyckats lura med mig min sambo för att handla GLASS .. Ben & Jerrys... :PP
JAg har varit sjuk sen i söndags, idag är magen bättre.. Det enda jag är riktigt sugen på är glass..
O ikväll ska vi faktiskt prova ett nytt kycklingrecept, ska bli spännande, och gott  hoppas jag!! MUMS!
Vi skulle prövat det igår men jag mådde dåligt framåt kvällen igen så det kändes inte "lönt" o slösa god mat.. Martin stekte korv och kokte snabbmakaroner, haha.
Nä dags o åka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback