Javisst.

2007-08-28 @ 10:33:45
Javisst är man ledig idag! :D Sista dagen innan slaveriet drar igång igen. Nej ska inte klaga.
jag skulle ha hoppat in i duschen för typ en timme sen, men det verkar som om allt går i slowmotion när man är ledig. Efter duschen ska jag ner på staden  o ha lite snygga tunikor tänkte jag . Skulle egentligen åka till ngt köpcentra men kom på att bilen är på service och att jag är bil-lös idag :P utan min bil blir det inget, vägrar åka buss! Ner till stan kan man bara spänna på sig dom små svarta o tassa ner . Så så blir det!
Nähä, nu måste jag bara in i duschen, skärpning.

Kommentarer

Postat av: mal

vi måste träffas snart ! I miss u like hell !

2007-08-28 @ 13:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback