så jävla het!

2007-08-14 @ 22:24:29
japp det är man nu. så in i helvete varmt på jobbet. har varit en bra dag, massa kunder som vanligt :)  men det ska man ju inte klaga på, bättre det är på det hållet, jag är fullbokad i två veckor framöver o det är jag glad för! annars? haha, imorron ska jag till Louise i Vellinge, jag beställde tid för en tvätt, fön o plattning, men det är mest för vi ska ses o snacka :D o så är det så skönt att bli lite bortskämd ...

Har fått FETA myggbett, jag är seriöst allergisk, så drygt, dom blir skitstora o helt blodsprängda, o vill jag ha tabletter mot min mygg-allergi måste jag gå till doktorn, o får då utskriven EN tablett (till en hel sommar?? Snälla) som kostar skjortan! Ja det är inte lätt, jag undrar.. är det så för att folk missbrukar mygg-allergi tabletter?
Jag gav upp efter fem hemska bett, jag har nu ca 20. : / 
Jag tror myggjävlarna vet att om dom biter mig så lider jag massor, eller så är mitt blod fantastiskt gott. Ja, det måste vara så. 

Träffade Mel idag! Sååå skönt. Vad vore min lilla värld mellan Trelle o Domme utan dig? Ja gud vet o han avslöjar nada, silch- nothing!

So anyway,. sitter o har nostalgikväll med CCR , gammal hederlig rooock! :D

Ska skölja mina kurvor i en iskall dusch nu tänke jag, til then- take care BABY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback