GOTT NYTT WHATEVER

2007-12-31 @ 13:20:24
Ni kan inte ens börja att föreställa er hur min morgon varit. Ångest vaknade halv tio efter att M gått till jobb, kände städ paniken krypa på mig eftersom vi ska ha gäster idag. Sovrummet är precis färdig målat så allt där inne var totalt kaos, jag menar TOTALT kaos. Jag har inte suttit en enda gång sen klockan var halv tio, jag är helt slut! Jag har verkligen storstädat , tog ner alla jul-grejjer nu också när man ändå var igång..  Granen barrade så in i helvete fick fan barr i r*ven.. Jaja, nu är jag iaf klar med det, relativit tidigt tycker jag. Sen ska man bara börja på alla andra förberedelser, mat, dukning och så mig själv, för jag vill också vara nyårs fin ju.
Som om det inte var nog att jag slitit som en varg , inte ätit och sprungit som en skållad katt här hemma så fick jag tag på en film snutt som skulle vara "gullig" nu när jag satte mig ner vi datan. Det var det värsta jag sett, jag skrek ut i luften o slog händerna för ögonen, trodde jag skulle skita ner mig! Nu är jag helt darrig och skriver fel hela tiden. Ja, denna dagen har verkligen börjat bra.

För helvete.

Kommentarer

Postat av: Jessica

GOTT NYTT ÅR!!

2008-01-02 @ 13:02:57
URL: http://Jessicakamph.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback