HO HO HO ... NEJ INTE JAG.

2007-12-21 @ 23:15:03
Japp, kära älsklingar. 3dagar kvar.. men jag har börjat ändå jag.
Hämtade mina nya brillor idag på Specsavers, ni vet, man får två brills för priset av ett par.
Så jag slog till , blev samma modell men olika färger.
Den ena färg kombinationen har ni här: Gråa på utsidan, vita på kanter och chockrosa inuti, as-snygga, enligt mig själv då !
 
Den andra färgkombinationen orkar jag inte fota nu så den beskriver jag för er istället... Mörkblå på utsidan och riktigt gröna på insidan, också helt grymt snygga... Är verkligen nöjd med mitt köp. Och det allra bästa är... JAG SER! 

Ja, vad mer... Jo det som började nu iveckan med "Malin, jag vill ha lite slingor..." slutade med detta igår:



Oooops! Haha, blond igen. Fast mycket brunett kvar!
Aja, det blev ju fint.. :P Det gick emot allt vi lärt oss , men det redde ut sig till slut, man vill ju inte ha flammande slingor när man är frisör! Haha..

Är äntligen klar med ALLA julklappar, slipper åka ner och brottas med alla andra typer på stan imorron, ska dock ner på WILLYS och handla mat inför helgen (inte jul-mat) det är väl inte mkt bättre det egentligen.. men jag och planering... Näe.

Biljävlen startade inte när vi skulle hem idag, suck.
Nytt batteri 600:- jaja, det kan man ju leva med så länge den skittejävlen rullar dit jag vill. Nej, jag ska inte klaga det är ju en fin bil, men man blir bara så trött, det är en enda stor spargris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback