I'VE GOT BRYNS!

2007-12-21 @ 23:21:17
Och en sak till alla er som är så grymt intresserade av denna fakta.. eller inte, men måste måste! Är så glad.
Efter en sommar av jobbigt buskiga växa hit och dit bryn har mina ögonbryn kommit ut! Dom är plockade fint och nu är dom färgade vilket betyder, NO MORE ögonbryns penna för Linda! Ja, ni som inte känner mig sen länge kanske tänker att jag är ett freak som blir glad över en sån sak, men... jo jag är löjligt glad alá fjortis med rosa läppglans. Eftersom jag sedan min tidiga tonår sabbat dom totalt har det varit ett helvete att nu flera år senare efter många års "misshandel" fått dom ordentliga! Dom är så fiiiiiina! Och jag är så glaaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback