JULMYS

2007-12-10 @ 16:30:43
Hmm, det är skumt, men jag har fan inte kunnat uppdatera min blogg på flera dagar, det har inte gått o lägga upp mina inlägg så när jag skrivit ett långt inlägg och försökt få upp det, NEJ, då har hela skiten deleteats ¨så denna gången ska Linda vara smart och kopiera... :)

Igår var vi och handlade julklappar på Burlöv center, det var mysigt..!
Har jobbat idag, bara mellan 10-15, så det var riktigt skönt.
Köpte jul-mys och Whitney Houstons samlings cd med mig hem och har röjt lite, fått upp det sista julpyntet och dammsugit! Skönt!

Sitter och väntar på att Mel ska komma hit och äta med mig och sen blir det vienetta i soffan och uppdatering om det allra senaste- aldrig fel.

Sa till min mamma att jag skulle vara duktig och inte handla några kläder till mig själv nu under december eftersom jag skulle ha allt till julklappar, men , haha. Det har blivit lite kläder iaf man får ju uppmuntra sig själv nu i mörkret :)



Dom har det blivit än så länge och så lite smått förstås.. öronhängen och smink, så klart :D haha..
Näe, nu ska jag gå och duscha och sen vänta in kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback