JULSTÖK

2007-12-22 @ 17:16:21
Jaha denna dagen blev ju intressant... fick ju köpa ett batteri till bilen idag, verkligen jättebilligt.. 1200:- sved i plånboken nu i juletider.. som tur var hade jag min pappa med mig så det slutade med att han betalade, heehe..
Sen ut i verkstan så M kunde klämma i det nya för sånt förstår jag mig verkligen inte på.

Hem igen, städa lite nätt.. och har precis julbakat lite. Eftersom jag inte tycker om klenor, lussekatter eller pepparkakor ( suuuck) så blev det mest choklad...
Det lättaste blev gjort idag, smält blockchoklad som jag blandade med rice krispies, enkelt men guda gott. Ja, sen ska det ju in i kylen ( i mitt fall ut på balkongen) och stelna i några timmar.
Imorgon ska jag göra en mumsig choklad kaka med både mörk och vit choklad, så gott! Den ska med till mina föräldrar så alla kan njuta av den!

 
är lika med :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback