MALMÖ

2007-12-29 @ 18:14:02

Idag vaknade jag vid tio, gjorde mig iordning innan jag väckte vår inneboende Mel, vi käkade frukost och gjorde oss redo för vår dag.
Det var nämligen så att vi skulle till MalmoE med Josef och Saffran. Vi tog lilla bilen idag och knycklade in pågarna där bak. Vi gick in i alla jävla stekar affärer vi kunde hitta så Saffran kunde stilla sin Filippa K lust... :P
Det blev inget handlat för varken mig eller Josef, men Mel handlade, till o med för mina pengar.. inte dåligt det!
Sen blev det fika ggr 2, först på Mc Doodle och sen på nått jävla creperie...
På Mc Doodle gjorde vi vår "ungdomliga" plikt och lämnade vårt bord till äldre människor.
Blev ingen skumpa inhandlat idag, det är ju rentav för jävligt för vem fan pallar gå på systemet på nyårsafton?? Men, vi får väl skylla oss själva.

På nyår ska vi vara HÄR. Lite ångest är det, har tusen saker som måste göras och ändå sitter jag bara här..
Vi blir några stycken , ska äta gott... Helstekt fläskfile med whiskysås och ungsstekta grönsaker och nån flådig dessert får vi väl ha..

Näe nu ska jag rycka tag i mig själv o pilla lite här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback