NI TROR NI KÄNNER MIG

2007-12-13 @ 22:14:32
Idag chockade min mamma mig. Japp.
Vi satt och pratade och jag berättade en sak för henne, hennes svar blir:
Du är som en anka, Linda. Ovan om vattnet ser du hur lugn ut som helst, men under ytan sprattlar du som fan.
Haha.. hon har helt rätt. Hon känner mig verkligen till 100 %.

Idag var det ganska lugnt på jobb, fick shoppat till helgen, blir galej hos Calle.
Blev leggings och så världens underbaraste pumps från DNA:
 
www.dna-shoes.com

Så söta, blev helt förälskad när jag såg dom och ville ha med dom hem direkt!
Så det blev så.
Är klar med julklapparna för iår, känns underbart! Har nog aldrig varit så tidigt klar något annat år, är förvånad över mig själv faktiskt.
Imorgon jobba.
Lördag, ledig, fixa naglarna på förmiddagen och sedan göra kycklingsallad med Mel och sen drar vi till Calle när lusten faller på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback