Hår ÖVERallt.

2007-05-20 @ 13:33:28
Vilken härlig förmiddag jag fick. MMmmmhmm.. klippte M och det blev ju en massa hår överallt, fick dammsuga o sen in i duschen.. ja.. ja..  :)

Näe, vad else is new?  Ja som vanligt en söndag ska jag strax börja diska lite o städa undan. men först lite blogg, gräddbulle och tropiskfrukt juice. never fel.

Maliiiin ringde idag och berättade om ett tillhåll i öknen med billiga friiis väskor, låter värt en bil resa dit så det får det bli. Kom just o tänka på att "butiker" i öknen brukar ha väldigt begränsad öppet tider , kanske ska åka dit först? Eller..
I kväll kommer Z hit med sin nya flickvän, vet inte vad jag tycker om sånt, känner mig så utelämnad, måste vara trevlig, tycker det är mycket bättre o träffa nya flickvänner på en fest med Maliiin så man kan vara lite spydig o kaxig. O så klart skitsnygg i håret. Men har fått fingert av Z o lovat vara snäll, så får väl "försöka" uppföra mig, åhh.  Z har varnat mig för vissa saker som jag absolut inte får säga så som, "du tycker inte det är dags att bli av med dom där slitna topparna?"  men, hallå. brukar JAG säga så till folk jag träffar första gången?? "Du kan nog inte bära upp riktigt så mörkt hår" men.. jag. jaja. Hur som helst jag är inte tappad när jag var liten ska nog klara mig ska ni se.

S börjar bli stor om magen, sjunde månaden nu. O nästa månad ska dom gå o se Justin Timberlake, jag undrar bara hur det ska gå? C får bygga en låda o sätta runt henne så idioter inte stöter in i henne hela tiden.

Ti'l next time, nigga please have a nice day.
 image18

Kommentarer

Postat av: Anonym

19Maj - 22Juni: tisdag - söndag 11-17, dom har öppet ;) Tack för att du finns gumms

2007-05-20 @ 14:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback