Permanent ..

2007-05-15 @ 08:16:15
Igår gjorde jag det omöjliga (nästan iafl) Jag, Linda Jayhansen, rullade en freaking permanent på det tjockaste hår jag sett på en äldre dam. När jag började tvätta det undrade jag vad jag gett mig in i, men det gick ju bra och tur var väl det eftersom det var slut prov. Och jag som för övrigt hatar permanent ( eller hur Malin?!) klarade det! Blev så glad att jag impulsivt färgade håret mörkt igen. Nu känner jag mig som en super sexig (hah!) mustig brunett. Nice va? Vad händer idag då? Jo vi ska åka till skolan och öva inför teori provet som vi ska ha imorron, rätt skönt o lägga en hel dag på det, för jag tänker faan inte lägga vantarna på min cocktail docka idag, orka . Dessuton har jag svårt o få in tråkig information i huvudet och måste sten öva dagen innan så att det sitter i 24h , sen är det ungefär borta igen.  Så här blev förresten resultatet på min permanent idag, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta?


image15

Kommentarer

Postat av: Malen

hahah så snygg hon blev =)

2007-05-15 @ 19:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback