Var fan tog helgen vägen?!

2007-05-13 @ 14:06:05
Okej.

Imorse ringde Malin, såg att jag hade 7 missade samtal från henne. Någon har haft en hektisk natt. Iafl, vi pratade kring halv tio tiden och då var hon full. När ska man sluta förvånas? Det verkade som hon haft lite kärleksumgänge så nu kanske jag kan slippa höra "i need sex god damnit!" prat i en dag.
Så var det iafl söndag igen, imorron permanent prov, känns sådär, ska bli skönt o ha det gjort. På onsdag är det slutprov i kemi,färg och b a j s . Känns sådär, ska bli skönt o ha det gjort. Sen kan man koppla av lite, bara lite. På fredag ska vi skriva kontrakt på salongen, känns bättre.

Ahja, på söndagen infaller sig den vanliga linda ångesten : "Var fan tog helgen vägen?!"

Kommentarer

Postat av: Mal

jag vill ha mer kärleksumgänge. börjar få smak på dethär =)

2007-05-14 @ 21:17:06

Postat av: Mal

jag vill ha mer kärleksumgänge. börjar få smak på dethär =)

2007-05-14 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback