Var har respekten flygit bort? Och var kan jag hämta den igen??

2007-05-12 @ 14:06:39
Äntligen hemma från jobb. Slitit som en varg idag ( eller kanske inte?) Jaja hur som helst tycker jag att jag förtjänar en riktigt lat lördag kväll. Inget seriöst. M och jag funderar på o se "Blades of glory" på bio idag men kan inte riktigt bestämma oss, det är ju eurovision song contest ikväll och tänk om, OM, The Ark skulle vinna och man missar det! Det skulle ju vara förskräckligt. En annan anledning till att vi tvekar på bio är alla idioter som tycks pricka in samma ( en gång i halvåret bio) kväll som vi. Det skriks o skränas och folk skriker glåpord åt dom i filmen, ja men skrik dom hör er säkert! Idioter! När folk som sitter framför en helt oberörda svarar i telefonen som ringer, nej, jag är nog inte alls ladda för bio när jag tänker efter. Det som för mig alltid varit mysigt o kul, en bio kväll har nu blivit ganska förstört. Var har respekten flygit bort? Och var kan jag hämta den igen??

Så, det blir väl årliga eurovision song contest kvällen med chips o dip!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback