WoooOOOooOhh! We shine!

2007-05-24 @ 21:56:49
Vad kan man säga om igår mer än, haha.
Jaha, vi skulle ju sätta extensions i malin lilla gröna hår. Malins hår är så jävla tradit. Det finns bara två sketna lägen för hennes hår och dom är grön eller röd. O efter hetsiga diskussioner har jag kommit fram till att malin är RÖD. Hon är ju sjukt klädsam i rött dessutom så nu har jag än en gång trollat med myskofärger o gjort henne fantastikt röd :) Sen satte vi extensions. Det tog sin lilla tid, vi sa att vi inte var trötta men det var vi. Malin blev jättegrann i sitt lång exotiska hår och jag blev en svart lila sak. (se bild nedan)
Vid undanplockning bestämde jag mig för att jonglera med vår 40´000 kronors huv, haha. Den jävlen kan man göra nästan hur lång som helst ska tilläggas. Jag börjar rulla den, den har massa hår i hjulen, blir framtung o tippar, jag fångar den, men den jävlen fortsätter på längden och jag tappar den igen! Säger ett snabbt nämen men i hjärnan flyter ungefär dessa tankar : ah nä, får inte tappa den! Malin hjälp mig! Hjälp! . Bakom mig står hyllorna fulla med schampoo och styling grejjer, dom är farligt nära att flyga i golvet. Åh vilken synd jag måste varit. 
När malin framåt småtimmarna ska skölja av min färg tycker hon att jag har för mycket smink och tvättar mitt ansikte, men bara halva. Snällt. Efter detta tror hon seriöst att jag vill gå ut på den lokala puben o ta en drink. Ha. Ha. Ha. Sen är vi tvättäkta raggar stalkers, men kan tyvärr inte yttra mig för mycket om detta, stränga order från Malin, det är ett hårt liv vi lever.
Nä, nu dusch och shimmer. Sen, säng o Marian Keyes nya bok! :) Mmm!  

image22

Kommentarer

Postat av: mal

fy fan va vi e good-looking..

2007-05-25 @ 05:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback