Ystad

2007-05-07 @ 12:22:19
Jaha, vad fan gör man där då? Jo man käkar kanske glass med sin bästis eller shoppar lite. Sen tar man kustvägen hem, jävla grann utsikt! :) he.. Egentligen skola idag men som sagt, orken i mig har tillfälligt försvunnit. Javisst är det hemskt. Samtidigt som jag längtar till att helvetet ska ta slut är jag rädd för framtiden. Näe, nu ska jag minsann inte tänka på sånt utan vara glad som man kunde förr, tex för att solen skiner. :) Ack ja, vad är det som händer? Fyller snart 23, är det verkligen så att jag håller på o växa upp och bli vuxen- på riktigt? Hatar ansvar.

Kommentarer

Postat av: Mew

du är inte vuxen riiiktigt än :P

2007-05-08 @ 19:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback