Utmanad..

2007-09-25 @ 10:54:45
Okej Malin jag antar din utmaning. 8 saker om mig- Linda.

Vännerna: Såklart. Vad vore rymden utan stjärnorna, vad skulle hända med jorden utan ozonlagret? En tv utan sin fjärrkontroll.. Jo, jag utan mina vänner. Utan mina vänner hade jag varit vilse, en galen hemlös utan sina tänder, jag hade helt enkelt inte orkat ta mig igenom vardagen.

Familjen: Mamma, pappa, Jimmy, Magnus... Herregud vad jag älskar er!

Kärleken: Min älskade, utan dig hade mitt hjärta blivit till sten, mina lungor hade dammat ihopa, jag vill aldrig vara utan dig!

Vovvsingarna: Ja ni som känner mig vet att dom tre små sakerna ligger mig väldigt varmt om hjärtat, vid en brand hade jag först tagit hand om dom - sen mig själv. Matilda, Nicci och Julia  ni är ljuset i mitt liv.

Film: Älska detta fenomen! Älskar när man får se en ny film och blir extremt underhålld.

Dansa: Här skulle man även kunna skriva dricka, vem tycker inte om att vara lite smått onykter och dansa, du känner dig hetast på stället!

Hår: Ja, jag är frisör. Just nu känns det ungefär som att jag lever , andas och äter hår.

Helger: Jag lever för lata sovmornar. Älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback