AS LONG AS YOU L<3 VE ME

2008-02-13 @ 11:06:38
Äntligen är det ONSDAG!! O jag ska få sova i min egen säng brevid min egen älskling!! Vaknade åtta idag, tog ut hundarna på en lång runda direkt, var så skönt, vi var dom enda som var ute. Gick längs hagarna invid stranden på Dalabadet, här är så vackert ! Sitter vid köksbordet nu, mamma o pappa har utsikt över havet från sitt hus, det är så underbart !
Idag städas det för fullt, diska, städa toan, dammsuga, vattna blommorna, renbädda osv.. Ska iväg o jobba i eftermiddag, sen ska jag hämta dom vid sju tiden ikväll på Sturup. :)

Ja, då var det alla hjärtansdag imorgon, jag har sagt att jag inte ska handla något till martin, men har ångrat mig. Ska handla iaf :) skriver inte här än vad, om han nu skulle få för sig att läsa det.

Ska köpa en alla <3 dag present till mig själv också, har lånat mammas Chrstina Aguilera parfym när jag bott här o älskar den! Måste ha! :) Den luktar såååå gott!

NU SKA DET DAMMSUGAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback