AVREAGERA

2008-02-24 @ 15:14:28
Här kommer två bilder till malin, ja klart... ni andra får också kika :)

           jag kan inte ta äran för detta malin.. du förstår.. min kära sambo har fantamig legat i !

Ja, igår var en lugn hemma kväll för oss, såg Melodifestivalen, sämsta deltävlingen hitills, helt klart. Vilka jävla skitlåtar, ja BWO var ju samma standard som vanligt, alltså bra, men dom andra.. o den sista med Eskobar, var det ett skämt eller???
Nuf said.

Som sagt, i Fredags var det super trevligt, synd bara att det damp ner någon med taskigt färgat rött hår, ful o full som fan, klängde på andras män, stötte och skulle få dom i säng, provocerade sitt ex till bristingsgränsen, alltså, bokstavligt talat till bristningsgränsen, tills J äntligen sa tack o hej, slängde ut det vampiga skitet, och jag stängde dörren och låste. Jag bryr mig inte om hon eller någon av hennes vänner läser detta, varsågoda, för så som hon betedde sig i fredags... det gör man bara inte ! STÖTA på killen i sambo förhållandet som har inflyttningsfest för sig och SIN SAMBO och säga " jag slår vad om att jag kan få dig i säng innan kvällen är slut" då är man inte riktigt funtad. Sen att såra någon som är så snäll och bara trampa över honom så ( x:et) det är sånt som man bara inte gör. Nä, man sköter det snyggt så man kan gå därifrån med högburet huvud istället för att kräla därifrån i skiten som man själv lagt dit. Fy fan.

Nog om det :)
SKa snart iväg till en vän, se film och ta det lugnt, B ska ha "bandy" möte här ikväll och det orkar jag bara inte höra på !

Kommentarer

Postat av: Mal

woho! Men satt där inte en tv på väggen ?

2008-02-24 @ 15:47:04

Postat av: Linda svarar:

jooo, men inte längre :D vilket hököga du har !

2008-02-24 @ 21:36:19
URL: http://leeii.blogg.se

Postat av: mal

städade ni bort tv:n ? haha, jag har ju varit där några gånger :D

2008-02-24 @ 21:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback