I LOVE THEM, I LOVE THEM ALL!

2008-02-12 @ 20:23:46
YES YES YEEEEES.
Imorron flyttar jag hem igen, ska bli helt underbart. Är inte alls en människa som tycker om förändringar så det ska bli helt underbart att komma hem. Hem till B, Louie och Tintin. Min egen säng, mina egna kuddar, mitt eget underbara badrum, min egen sköna soffa.. oh I can go on forever!
Det är bara tisdag idag men längtar massa efter helgen, haha , sån är jag!
Ska vara ledig fredag, sköööönt.
På fredag ska vi äta hos mamma o pappa, var ett tag sen man träffade dom ju. Sen vet jag inte alls vad vi ska göra i helgen, vi har sagt att vi bara ska "va" , njuta av varandra massa ;) hi.

Har huvudvärk , får nog gå o glufsa mig en panodil zapp, hade huvudvärk igår också men tog ingen tablett då, känner att jag inte orkar med en huvudvärkskväll till.

Lugnt på jobb idag, hände en tråkig grej, men orkar inte lägga mer vikt på det. O nej , det var inte med en kund , men orkar inte gå in på det, så vet inte varför jag egentligen skrev det :P sorry görls..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback