JAG DANSAR NAKEN UNDER STJÄRNORNA

2008-02-08 @ 14:22:09
Ska strax bege mig till jobb igen, var där en sväng imorse men hade fått två återbud så orkade inte sitta där nere och vänta.
Idag är det äntligen fredag! Härligt!
Idag blir det bara fredags mys med B ock kisebarnen.
Imorgon ska killarna ha "grabb-kväll" så då blir det också lugnt och sansat, för min del iafl :) men det är skönt, kanske kommer Mel hit , vi hade planer på middag och vin o så melodifestival men eftersom jag ska hämta B får jag skippa vinet- tyvärr, hade varit gott med en flaska vitt!

Är hemma på permission från vovvarna, m&p kommer hem på onsdag ska bli skönt, längtar efter dom ! Och det gör nog dom små också...
Blir till att åka ut på söndag kväll igen, så fort jag inte är med dom får jag dåligt samvete ;) Ja alltså min bror bor där nu som dom är inte helt ensamma, hehe.

Pratade med Mamma innan, hon hade handlat en Louis Vuitton plånbok till mig ( ja inte äkta ) ska bli kul och se.. :)
Fick färgat min utväxt iförgår, så skönt! Älskar min nya frippa! :) haha..
Ska lägga upp bilder, klippte själv luggen igår.. ¨blev kanske aningens för kort men det växer ju utav fan!
Nej nu ska jag trixa lite, sen är det väl dags att åka igen!

image144

JULIA '06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback