SEMI-LEDIG

2008-02-11 @ 11:31:30

Hej mina vänner...

Idag är jag typ ledig, ska iväg o jobba senare. Längtar tills jag slutar där och börjar på sommarjobbet så jag kan få lite struktur på mitt liv. Behöver det.
Vaknade kvart över åtta imorse , vovvarna skulle ut, men låg och drog på det en timme innan jag masade mig ut, vet inte varför men var så hiiimla trött imorse, aja, det är väl för att det är måndag. Nu ska jag pyssla lite i huset, innan jag beger mig ner på salongen, idag känner jag mig inte alls motiverad.
Får tänka att i övermorgon kommer m & P äntlicch hem, så jag kan få åka hem, sen är jag ledig på fredag och slutar tidigare på torsdag som ju för övrigt är årets mest kommersiella dag, Alla hjärtans dag, vi ska bara laga en god middag och mysa massa.

image146
Det råder viss bebi-sjuka bland mina vänner nu..

Kommentarer

Postat av: mal

bäääbis =)

2008-02-11 @ 12:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback