THE WAY YOU MAKE ME FEEL

2008-02-28 @ 23:33:14
AH så skönt.. kom precis ur duschen, smörjde in hela kroppen med Mango/Papaya body butter, så gott den luktar alltså..Var o solade efter jobb, sen åkte jag ut till m&p , hade med mig nya färgkartan.
Ja just det ! Jag har beställt ett nytt märke från Gocciano "YO-Coloring" , färg baserad på youghurt, verkar super.
Fick 24 färger , 3 liter väte och färgkarta för 1128:-, vilket erbjudande! Beställde en "Mania" färg också Cherry red, som skulle vara extrem röd, och det var den, färgade Josefine i eftermiddags, det blev så jävla snyggt, slängde i en 4:a med en skvätt 3:a och gjorde paseér med cherry red mania, det blev super snyggt !

Jaja, sen slängde jag mig i sängen när jag kom hem , kollade Criminal Minds ( bra som vanligt ) sen Gordon Ramsays Kitchen nightmares, ( jävlar han e het ! ) det var också bra, sen masade jag in mig i duschen, segt, lite piggare nu, snackas med malin..s en är det sängen som hägrar igen .

YVETTE: Inatt ska jag nog fantisera om Gordon Ramsays...  :D haha du o  jag, haha..

image183

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback