VÅRSTÄDNING

2008-02-15 @ 15:11:33
Av garderoben :) Alltid lika kul, man hittar saker man glömt bort och vips så känns det som man fått nya kläder (och skor) igen ! O så fick jag massor av vårkänslor eftersom det fanns en del vår/sommar kläder i gömmorna, vem behöver shoppa när man har en sån garderob som jag ? Haha :) 

KLICKA PÅ BILDERNA SÅ BLIR DOM STÖRRE!


 Ett par "capri-jeans" från förra sommaren, H&M :) Supersöta, sköna och framför allt LJUSA! Nu vill vi har vår! :)

 Ett par stövlar från i vintras, som jag aldrig använt, jag hade helt enkelt glömt bort att jag hade dom! Hallå! Hur onödig är inte jag ? Nu ska dom iafl slitas med hälsan, än kan man kränga stövlar !

 Min underbara super-size randiga kofta, om du visste hur jag saknat dig! Den är lagom tunn också nu till våren, köptes förra sommaren, på Kappahl faktiskt!

 Malin säger alltid att jag har så smäckra ben :) he he he.. Älskar dom här vita pumpsen som låg gömda under massa tröjor.. fy på mig! Dom handlade vi nog till valborg tror jag ? Malin ett par svarta pumps o jag ett par vita!

 Jag skäms att säga det... men jag har aldrig använt dessa skorna ! Dom är så söta.. dom ska användas flitigt nu! LOVAR!

Har med andra ord varit riktigt flitig idag!

Kommentarer

Postat av: Anonym

du har skitsnygga ben ! :D

2008-02-15 @ 18:01:08
URL: http://maulen.blogg.se

Postat av: Linda

tur man har något :D

2008-02-15 @ 21:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback