ETT SÅNT DÄR SKRYTIGT FAN VA BRA JAG ÄR - INLÄGG

2008-01-19 @ 17:13:52
har precis satt mig ner för en lugn stund, viktväktar maten står i ugnen i 40 minuter till och det doftar underbart!
Idag har det varit en såndär lugn lördag, eller ja.. var på tippen i förmiddags, slängde massa skit, snackade lite med lastbilschaffisarna, fick tips på hetaste haket en lördag kväll. åkte hem, kastade mig i duschen, konstaterar att solningen har gett önskat resultat. fönar håret, älskar min nya frisyr ( japp, jag har ju klippt mig) färgen är perfekt, och ögonen är still is-blå.

Jaja, nu står iaf maten i ugen och snart ska magen mättas, o allt sköljer jag ner med ett glas rött.

Nice.

Kommentarer

Postat av: Jessica

Mmmm vad é det för ett recept?? Jag ska träffa camilla och therese från klassen den 28:de klockan 13:00 i malmö.. vill du hänga på?? kramiz!!

2008-01-19 @ 20:11:09
URL: http://jessicakamph.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback