VULGÄRT VÄRRE

2008-01-20 @ 12:07:55
Jaha, den penisen http://maulen.blogg.se  var lite för vulgär, tyckte jag ;P

Den behöver inte va sååå lång :P haha, nu tänker alla att det är jag som är vulgär, men fråga malin, allt som jag tänker i min lilla hjärna kommer ut. Sådeså!

Idag ska jag på kalas, min bror blir 26, otroligt, eftersom, han egentligen är min lillebror?! Ja, iaf i mina ögon, men men, han kom ut före mig trots allt, får jag väl acceptera, ett försprång på två år dessutom. Ack.

Imorron börjar det riktiga allvaret, har inte velat skriva det innan, eftersom jag har ganska dålig självdisciplin, men jag ska äntligen komma igång med viktväktarna ordentligt! 24 points om dagen får jag klämma imig, kylen är fullrpoppad med gröna godsaker, frysen är full med kyckling, nltfärs,fiiiiisk! :) Nu ska jag vara en duktig flicka och visa alla er tvivlare där ute att jag kan! :) Måste, för jag o M ska minsann spana in volleyboll boys på stranden i sommar, haha.

Näe, nu ska jag duscha, underbart! Kommer förmodligen ha den där läckra bilden i huvudet....... ??......

Kommentarer

Postat av: mal

sex ! vollybollkillar! sex! åh får styra upp detta :P

2008-01-20 @ 12:15:13

Postat av: M

Det va du som beställde den! Tacka Malin för att om la in den. =p

2008-01-20 @ 18:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback