EN ARG LINDA..

2008-06-16 @ 16:01:43
Hej alla loppor.. :D
Är nu på jobb o bloggar ..
 o nej jag har inte klippt mig, har det uppsatt ;)
Sitter nämligen här o väntar på nästa kund.. är hungrig idag känner jag, ska ta mig en riskaka !
Helgen var super lugn o jättesköööön! :D
Fast en tråkig sak hände faktiskt, ni vet, jag köpte ju en cykel i slutet av Mars, sprillans ny, sparade ihopa till den helt själv också ju !! ;( Jävla äckliga tjyvar. Är ni så fattiga o äckliga att ni inte kan köpa egna?!! Polisanmälde det men vad hjälper det ? Måste ju göra det om jag ska få ut en ny på vår hemförsäkring.. dröjer väl as-länge så nu cyklar jag runt på svärmors gamla stallion, inte den skönaste, men vad gör man? Måste ha cyklen dagligen eftersom jag jobbar nere i stan. Fy fan för er fattiga idioter som tar andra saker som dom köpt för dyra pengar ur sin EGEN jävla fick. Spyr galla på er!!
Nej vet ni vad, fick av mig lite aggresion nu iaf. Tråkigt väder idag också.
Mensvärk, rinnig näsa... suck. Men febern försvann i lördes iaf :)
B svarar inte i telefonen heller, faktiskt orolig...
Nyttig dag i dag, hel nytig faktiskt.. känner sockerbegäret men ska inte ge efter.. ska inte ! :D

Kommentarer

Postat av: Jenny

Toppen Linda kämpa på. Själv är man precis hemkommen med en lite godispåse. Skyller de på mensen..haha. Skönt att kunna lägga över de på de ;) Ha de gött i regnet. Kram

2008-06-16 @ 17:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback